Människor är med i leken av en anledning, detta är inte min.



Varnar känsliga tittare som inte vill veta hur det går till när man applicerar Brazilian Jiu-Jitsu i en vanlig "fight". Varför har jag med filmen här? Jo för jag är nyfiken på det ovanligt smärtsamma, överraskande, sadistiska och likaså är nog de flesta människor av vad jag har sett genom mina få år av medvetande.

Är dock ledsen för utövarna i denna video som skadar sig, eftersom jag nyligen brytit lilltån på träningen och bara det har fått mig att använda kryckor i 3 dagar. Ingen athlet vill vara bortom träning trots sin egna vilja.

Kommentarer
Postat av: Parnian

Jag klarade 15 sekunder av filmen. Helt fucked up!!! Pallar inte med sånt david, de här människorna bryter inte LILLTÅN de bryter typ nacken och ryggen...
Och du uppmuntra mig att börja... Jag är MEEES

2008-01-24 @ 18:06:07
Postat av: Setareh

alltså, den där låten gjorde det inte lättare att se på filmen om man säger så ..

2008-01-24 @ 21:03:02
Postat av: Davoud

Setareh det är dessa låtar som får en att komma in i humöret att utöva sporten ^^

Parnian, yes you such a wuss!:P Nej men träningen är oftast mild jämfört med detta och dessa incidenter händer mer sällan än ofta.

2008-01-25 @ 01:47:18
Postat av: Davoud

Förresten Setareh, tack för du tog dig tiden att titta förbi.

2008-01-25 @ 01:48:00
Postat av: Setareh

Jasså, det enda jag har lust att utöva när jag hör en sådan låt är att kasta ner mig från balkongen !

Inget att tacka för nu har jag nått att göra på dagarna, så se till att updatera ofta :P

2008-01-26 @ 21:09:48
Postat av: Davoud

Ska försöka, när jag får lusten att bomba hjärnan med ord och fantasier vänder jag mig oftast till böckerna. Men jag ska försöka uppdatera detta lite oftare, annars är det risk att jag blir för lat och glömmer bort.

2008-01-26 @ 23:21:28
Postat av: Setareh

Det är lugnt, vi påminner dig ! :D

2008-01-29 @ 23:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0