Vad är bloggen till för?

Drar här en kort sammanfattning i några rader för att de enormt få besökarna inte ska vara förvirrade av faktumet varför jag skapade bloggen.

Spara tankar samt idéer som gärna glöms bort med tiden
Personlig utveckling inom språk och fantasi
Kritisera och diskutera - antagligen med och för mig själv

Om ni har en åsikt eller synpunkter på något jag skrivit gällande kritik, argument, språk m.m. Bidra isåfall med dem eftersom det är en av anledningarna till varför jag gjort bloggen offentlig.

Mvh Davoud


Kommentarer
Postat av: Parnian

Hi honey... haha sluta skriv engelska,... jag fattar inte

2008-01-21 @ 10:24:59
Postat av: Davoud

Nej men hej panda! Kul att du tittar förbi, men var det den enda kommentaren du kunde ge? :D Måste ju använda båda språken, det förstår du väl.

2008-01-21 @ 11:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0